Juny'19

Excursió:
Sortida des dels Banys de Tredós
Fins al Pont de la Muntanyeta és millor seguir el corriol del costat del riu enlloc de la pista.
Des del pont de la Muntanyeta s'agafa el corriol que puja cap al refugi.
En arribar al trencant del refugi és recomanable continuar direcció amunt cap als llacs
Al final de l'Estany Obago es deixa el camí de Ratera per pujar pel rierol de la dreta cap als estanys de dalt del Cercle de Colomers
En arribar a l'Estany del Cap de Colomers es puja cap al coll del Tuc de Podo (el pic és dret) per passar al vessant oest del cercle, cap a l'Estany Gelat. És un tros on cal endevinar la millor traça
De l'Estany Gelat es va baixant seguint les marques vermelles cap al Refugi de Colomers per tancar el circuit
Dificultat:
Excursió recomanable per fer sortint del Pont de la Muntanyeta. Des dels Banys de Tredós és una excursió llarga i dura.
Des de l'Estany Obago i fins a l'Estany Gelat es passa per camí poc marcat i dur per les pedres en algun punt, especialment en el Tuc de Podo.