Llacs de l'Angonella

L'excursió

Sortida als Llacs de l'Angonella

Punt de sortida: Llorts, en la vall d'Ordino, a 1440 m

Es deixa el cotxe en un aparcament del poble i s'agafa el camí (de seguida és corriol) que puja per la vall cap a l'oest

El camí no té pèrdua: és únic i sempre amunt. Després de pujar uns 600 m., s'arriba als primers prats, ja als 2000 m. Pujant per la dreta del cercle que es té al davant, s'arriba al refugi, a 2240m.

Deixant el GR, i sortint pel corriol del costat del refugi pugem amunt seguint fites. Ens porten al llac del mig, a uns 2340m. Sense adonar-nos-en, i amb la neu, hem deixat els punts grocs que porten al llac de baix. No hi ha problema, es pot passar tot baixant.

Del Llac de Mig de l'Angonella s'endevina la cubeta del Llac de l'Angonella de Dalt. És fàcil anar-hi: rodejant el llac per la nostra dreta (l'esquerra orogràfica) es veu una canal herbosa per on ix el llac. Cal anar-hi i no hi ha cap complicació. Sobre els 2436 m. es troba el Llac de Dalt de l'Angonella.