Puig de les Tres Caneletes - Torre de Cadí - Torreta de Cadí

Desembre 2010

L'excursió

Excursió a les punxes occidentals de la Serra del Cadí, des de Josa de Cadí.

Un cop arribat a Josa es pot seguir la pista (uns 5.5Km) que porta al Coll de Jovell

Arribats al Coll s'ha de seguir el GR fins a dalt de tot. Tot i que el corriol és perdedor (sempre enmig de pedres, pedreta i a estones herba), està molt ben marcat fins a dalt mateix: si es perden fites, s'han de tornar a cercar que estan força juntes. Ara bé, si es té clar que el camí és recte amunt, ja no hi ha gaires problemes. I és que no fa gaires voltes, sinó que tira pel dret!

Per tant: el primer tros fins als Planells de Josa (els 600 primers metres) es puja de cop. És dret, i en algun punt no va malament posar les mans per pujar alguna canaleta. Compta en no patinar en la part de dalt: tot és pedreta!. Dels Planells de Josa fins a la carena es suavitza el pendent i no hi ha cap problema.

Un cop arribats a dalt la Serra del Cadí es pot anar a dreta i a esquerra a gust, anant fent punxes de la Serra. L'estimball al nord és impressionant. S'ha de veure.

Resumint: excursió per tothom que camini (800 m. de desnivell mínim, depenent de les punxes que es facin). Compta en la part just de sota els Planells de Josa, que és mol dret.